všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky
pro pořádání sportovních kurzů, lekcí, akcí, školení a poskytování služeb osobního charakteru (dále jen služeb) prostřednictvím objednávek služeb umístěných na internetové adrese www.puk62.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jako „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě registrace (rezervačního systému) a následných objednávek služeb uzavřené mezi organizátorem uvedeným výše v záhlaví (dále jako „organizátor”) a fyzickou osobou (dále jako „klient”) prostřednictvím webových stránek www.puk62.cz

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit služby od organizátora, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění všeobecných obchodních podmínek může organizátor měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných a obchodních podmínek.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Webové stránky www.puk62.cz obsahují informace o rozsahu poskytovaných služeb, a to včetně uvedení ceny jednotlivých služeb. Prezentace služeb je informativního charakteru a organizátor není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků a zůstávají v platnosti v době objednávky vybrané služby.

Tímto ustanovením není omezena možnost pořadatele sjednat s klientem objednávku za individuálně sjednaných podmínek.

2.2. Pro objednání služby může klient využít 3 způsoby: rezervační systém, telefon nebo e-mail.

Všechny služby, které mají dopředu pevně daný termín (kroužky, tréninky, příměstské tábory…) se rezervují a kupují přes online rezervační systém (www.puk62.cz). Všechny služby, které se rezervují individuálně (kroužky, tréninky, příměstské tábory…) se kupují přes www.puk62.cz.

2.2.1 Rezervační systém

Klient se přihlásí do rezervačního systému www.puk62.cz., kde si vybere službu, o kterou má zájem. Klikne na tlačítko „Rezervovat“ a dále pokračuje dle pokynů rezervačního systému:

2.2.1.1. Vyplní rezervační formulář

2.2.1.2.  Rezervace na vybranou službu (dále jako “objednávka”) je částečně dokončena odesláním formuláře. Údaje uvedené v objednávce jsou organizátorem považovány za správné. Organizátor neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta uvedenou v uživatelském účtu (dále jako „elektronická adresa klienta”).

2.2.1.3. Smluvní vztah mezi organizátorem a klientem vzniká doručením přijetí objednávky, jež je organizátorem zasláno klientovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta.

2.2.1.4. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.


3. Cena služeb a platební podmínky

3.1. Cenu služeb dle objednávky může klient uhradit organizátorovi následujícími způsoby:

  • Bezhotovostně bankovním převodem na účet organizátora
  • Hotově

3.2. Organizátor nepožaduje od klienta zálohu či jinou obdobnou platbu.

3.3. V případě bezhotovostní platby je klient povinen uhrazovat kupní cenu služeb společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet organizátora.

3.4. Případné slevy z ceny služeb poskytnuté organizátorem klientovi nelze vzájemně kombinovat.

4. Odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy je odvozeno od služby, která byla zakoupena a v jakém webovém rozhraní byl nákup služby proveden.

4.1. Nákup přes online rezervační systém

4.1.1. Od zakoupeného sportovního kurzu lze odstoupit do 14 dní od uhrazení platby za službu organizátorovi, ne však později než 7 dní před jeho začátkem. Ve lhůtě kratší než 7 dní před dnem započetí objednávané služby již není možné od kupní smlouvy ze strany klienta odstoupit. Nicméně klient může zakoupený kurz prodat nebo převést na jinou osobu. V tom případě je důležité, abyste nás o této skutečnosti co nejdříve informovali písemně e-mailovou formou na info@puk62.cz.

5. Dodání služby

5.1. Služba je dodána prostřednictvím kroužku, tréninku či příměstského táboru v jasně daném rozsahu (datum/ hodina začátku a datum/ hodina konce), v pravidelném čase a místě komunikovaném při objednávce.

5.2. Organizátor nezodpovídá za tréninky, které jsou zrušeny nebo zkráceny z důvodu špatného počasí a klient nemá právo za ně požadovat finanční nebo jinou náhradu.

5.3. Organizátor si vyhrazuje právo v nutných případech upravovat datum či čas kroužků, tréninků i příměstských táborů. Klient má při podstatné úpravě data či času začátku lekce, kurzu, akce či školení ze strany organizátora právo požadovat po organizátorovi odstoupení od kupní smlouvy.

5.4. Nevyužitá služba nebo její část není vratná v peněžních prostředcích, a to z jakýkoliv důvodů.

5.5. Nevyčerpané lekce ze sportovních kurzů není z kapacitních důvodů možné nahrazovat po datu poslední lekce kurzu.

5.6. V případě delší absence z důvodu nemoci či zranění je možné aktuální sportovní kurz ukončit a zakoupit sportovní kurz nový. Klient kontaktuje organizátora elektronickou cestou (e-mailem) nejpozději do 2 týdnů od onemocnění a zároveň doloží potvrzení od lékaře. Na lékařském potvrzení musí být čitelné datum onemocnění či úrazu a předpokládaná délka neschopnosti cvičení. Klient obdrží od organizátora slevu za počet tréninků, který nemohl od data uvedeného v lékařské zprávě až do posledního data tréninku absolvovat, poníženou o administrativní poplatek 250 Kč. Sleva je poskytnuta formou dárkového poukazu, který je platný po dobu uvedenou na poukázce na jakoukoliv službu z nabídky organizátora. Dárkový voucher lze převést či darovat někomu jinému bez nutnosti oznámení této skutečnosti organizátorovi.

5.7. V případě absence delší než tři tréninky v kurzu, jejíž důvod není doložitelný osobní lékařskou zprávou, je možné požádat organizátora o individuální nabídku ceny nového/ jiného sportovního kurzu.

5.8. V obou výše jmenovaných případech se vždy jedná o zakoupení celého sportovního kurzu.

5.9. V obou výše jmenovaných případech je alternativně možné zakoupený kurz zdarma převést na jiného klienta, a to za předpokladu splnění těchto podmínek:

  1. Kondice náhradního klienta je odpovídající dané úrovni sportovního kurzu.
  2. S výměnou bude souhlasit celá skupina v již probíhajícím kurzu, do kterého by se měl náhradník zařadit.

Možnost převést se vztahuje pouze na zakoupený kurz. V případě účasti jiného klienta na jiném než zakoupeném kurzu, je nutno uhradit individuálně nabídnutou cenu celého nového sportovního kurzu.

5.10. Úhrada pouze části sportovního kurzu není možná z důvodu zachování koncepce návaznosti tréninků.

6. Reklamace služby

V případě nespokojenosti s úrovní služby je možné službu reklamovat, za současného uvedení důvodu reklamace a prokázání nesouladu s objednávkou.

Reklamace probíhá nejpozději do data konce kroužku, tréninku či příměstského táboru písemnou komunikací doporučeným dopisem na adresu:
Vladimír Růžička, Loosova 1025/16, Praha, 14900. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. V případě kladného vyřízení reklamace jsou peněžní prostředky do 30 dní od zaslaného rozhodnutí o uznání reklamace vráceny na účet klienta.

7. Další práva a povinnosti smluvních stran

Organizátor je povinen zajistit odpovídající trenérské vedení, rozsah, čas a místo konání kurzu dle objednávky.

Organizátor je povinen dbát na kvalitu poskytované služby i profesní zdatnost osoby, která službu klientům poskytuje.

Klient bere na vědomí, že se všech služeb pořádaných účastní na své vlastní nebezpečí.

Klient zasláním objednávky stvrzuje, že aktuální zdravotní stav odpovídá požadavkům a nárokům vybraného kroužku, tréninku či příměstského táboru.

Organizátor nenese odpovědnost za škody na zdraví nebo jakoukoliv jinou újmu vzniklou v průběhu kroužků, tréninků či příměstských táborů.

Klient má povinnost informovat organizátora o jakékoliv změně svého zdravotního stavu a přizpůsobit jí intenzitu svého tréninku nebo další účast na kurzu.

Klient je povinen dodržovat pokyny trenéra.

8. Storno poplatky

8.1. Zrušení více než 30 dní před začátkem tábora: Storno poplatek: 15 % z celkové ceny tábora. Důvod: Základní administrativní náklady.

8.2. Zrušení 30 až 15 dní před začátkem tábora: Storno poplatek: 30 % z celkové ceny tábora. Důvod: Některé náklady již byly vynaloženy (např. rezervační poplatky, náklady na materiál).

8.3. Zrušení 14 až 7 dní před začátkem tábora: Storno poplatek: 50 % z celkové ceny tábora. Důvod: Většina nákladů již byla vynaložena a je obtížné najít náhradníka.

8.4. Zrušení méně než 7 dní před začátkem tábora nebo neúčast bez předchozího zrušení: Storno poplatek: 100 % z celkové ceny tábora. Důvod: Všechny náklady již byly vynaloženy, a je velmi nepravděpodobné najít náhradníka.

8.5. Výjimky a speciální podmínky:

8.5.1. Nemoc nebo úraz dítěte: Storno poplatek: Možnost vrácení částky po odečtení administrativních poplatků na základě lékařského potvrzení. Důvod: Neplánované a neovlivnitelné okolnosti.

8.5.2. Zrušení tábora organizátorem: Storno poplatek: 0 % (plné vrácení peněz). Důvod: V případě, že tábor musí být zrušen z důvodu organizátora (např. nedostatek účastníků, nepředvídatelné okolnosti).

9. Závěrečná ustanovení

Kupní smlouva, včetně obchodních podmínek, je archivována organizátorem a není veřejně přístupná.

Kontaktní údaje organizátora:

  • Adresa pro doručování: Vladimír Růžička, Loosova 1025/16, Praha, 14900
  • Adresa elektronické pošty: info@puk62.cz, telefon: +420605244779

Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce klienta a na adresu uvedenou na webové stránce organizátora.

Komunikace týkající se odstoupení od kupní smlouvy a reklamace probíhá výhradně poštou, a to doporučeně.

VYHRAZUJEME SI PRÁVO NA URČOVÁNÍ TĚCHTO OBCHODNÍCH PODMÍNEK A ZMĚNY OBSAHU BEZ PŘEDEŠLÉHO UPOZORNĚNÍ. NAVŠTIVTE PROSÍM TUTO STRÁNKU VŽDY PŘI KAŽDÉM NÁKUPU.

Přejít nahoru